Meloncholie Sewii, czyli pierwsze urodziny bloga.

Birthday cupcake

Wraz z końcem listopada mija roczek tego bloga. Rok pisania recenzji. Rok nieustannego czytania. Rok pełen małych wielkich radości. Mogę z całą pewnością przyznać, że pokochałam całe to blogowanie. Ale to chyba wynika z miłości do książek

Pierwsza recenzja, jaka pojawiła się na blogu, była poświęcona Igrzyskom Śmierci – mojej ukochanej, cudownej książce, której czar wciąż w sobie czuję. Czytając ją, widzę jak zmieniały się moje recenzje. I mam nadzieję, że będą polepszać się nadal.

Do dziś pamiętam pierwszy egzemplarz recenzencki, jaki dostałam. Był to Prom do Kopenhagi. Wtedy poczułam się rasowym recenzentem. 🙂

Pierwsza wersja logo Sewiastych recenzji była zupełnie inna, wiecie? 🙂 Może ktoś pamięta? Przedstawiała kobietę z latarnią w ręku wspinającą się po drabinie do najwyższych półek na regale. Dopiero nieco później blog zaatakowały cudowne jaskółki.

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do działania bloga.

Przede wszystkim dziękuję Wam. Czytelnikom, wszystkim, którzy tu zaglądają, komentują. Dajecie mi siłę by pisać dalej i by wierzyć we własne możliwości.

Dziękuję wszystkim tym, którzy dziwią się, że prowadzę bloga i piszę recenzje. I, że ludzie to czytają. Wasze uznanie napełnia mnie mocą by zadziwiać i szokować Was dalej, moi drodzy 🙂

Dziękuję wydawnictwu G+J oraz Esprit, ze względu na to, że były pierwszymi, z którymi zaczęłam współpracę, dały mi motywację do dalszego aktywnego działania.  Grupie Publicat za przecudowne książki i wyrozumiałość.  Wydawnictwu Sine Qua Non za cudowną lekturę (nie tylko) Assassin`s Creed.  Wydawnictwu Mira za ciekawe książkowe chwile. Oraz wydawnictwom Egmont i Jaguar za dany mi kredyt zaufania. Oby kolejny rok był jeszcze lepszy 🙂

 

One response to “Meloncholie Sewii, czyli pierwsze urodziny bloga.

Skomentuj

